Sote asiakirja

Nyt kun toi Sote on taottu väkisin läpi, mistä näkee koko asiakirjan. Haluan itse lukea mitä nyt oikeasti sovittiin. En mitään tiivistelmää vaan kaiken. Tietääkö kukaan mistä ton paperinivaskan saa käsiinsä. On varmaa melkoinen nivaska mutta silti…

2 tykkäystä

Ennemmin mä keskittyisin siihen että miksi epäluottamuslauseen saanut “ex-pääministeri” (sd) on petustuslakivaliokunnan pj?? Pääministeri johon EI LUOTETA!! Onko Marin AJANUT Rinteen paikalle joka saavuttaa tavoitteen seurauksiata huolimatta? Vain ja ainoastaan tehdäkseen sen mitä kukaan muu ei saanut aikaan, seurauksista huolimatta? Kuulostaa Mao Tse Tungilta, Stalinilta ja Ho Tse Minh’ltä!! Rinne tuskin jatksa virassaan asian ajettua läpu!!

Varsinainen pumaska. Jos olen jotain ymmärtänyt julkinen terveydenhuolto keskitetään mega sairaaloihin, missä mikään ei toimi a’la Jorvi. Terveysasemat toimivat vain lähetteen antajina Jorviin. Yksityiset palvelut keskittyvät siihen jos työnantaja maksaa. Jostain luin, että nykyisin työajasta noin 1/3 -osaa menee toimimattomien ja yhteen sopimattomien atk-järjestelmien kanssa. Tästä on puhuttu jo 20 vuotta. Sote ei siinä auta ja tuskin muussakaan.