Työttömyys

Moi.Olen kauhulla katsonut hallituksen leikkauspolitiikkaa,ei mitään järkeä.Itsellä pitkä työura metalliteollisuudessa ja siellä palkkataso ei lähelläkään keskitasoa 2000-2500€/kk joten voi siitä laskea paljonko olisi ansiosidonnainen.Jos sitten miettii että olet olllut alalla 40vuotta ja tulee kenkää tai firma kaatuu,ansiosidonnaista on leikattu jota olet pitänyt sellaisena turvana ja luullut että se taso on mistä on sovittu aiemmin niin hallitus voi rikkoa kaikki sopimukset.Omasta mielestäni se on varastamista koska on maksanut koko ikänsä liiton maksuja jotta saisi sitten jos tulee hätä.

Niin se piti vielä lisätä että jos jää työttömäksi tän ikäisenä ja puolirampana kun on itsensä jo rikkonut raskaissa töissä,eihän kukaan ota töihin kun ei ole ammattia vastaavaa tarjoolla ja joka paikkaan on nykyään 200hakijaa,kyllä työnantaja ottaa töihin nuoren joka on pitkään käytettävissä.

Vielä voin lisätä että mitä mieltä olisi herra pääministeri jos joku kysyisi että paljonko sinulla on säästöjä ja sanoisi että et tarvitse niin paljon se sopeutetaan😉

Tässä hallituksen polittiikassa menee kaikki päin p tä jos kasotte alkoholiverotusta,tarkoittaa lisää ulkomaantuontia joista ei tule verotuloja,olutta osaa jokainen panna ja viinit tulee 3viikossa himassa.Jos haluaa hifistellä niin riittää pullo halpaa skumppaa

Hjallikselta haluisin kysyä että minkälaisessa yhteiskunnallisessa asemassa he sinun kiusaajat ovat nyt?oletko seurannut? Kiusaamista ei saa ikinä pois se liittyy lapsuuteen tietämättömyyteen ja luuloihin kuten myös pentujen kaupankäynti helppo saalis siinä😌Jos katson itseäni peiliin niin olen ylpeä siitä etten ikinä kiusannut stadissa enkä espoossa😏ehkä hangossa osallistuin vähän mutta laitoin sit stopin jätkille siihen,oli räkimistä potkimista salaa mut sanoin kerran niin loppu

Itse olin pikku pekka niittykummussa sitten on mua viety,Hanko35vuotta ja veneessä aina kun istutetan,jodkus olin kännissä välillä en mutta äärettömän kiltti mutta mua ei kannata suututtaaelämä vie elämä tuo 4kertaa naimisissa ollut ja yleensä auttanut näillä pienillä rahoilla,kerjäämistä en hyväksy

Eka vaimo oli ruotsinkielinen ja ruotsi toimii siksi,toinen tykkäs muista vaikka oli 2lasta,4sillä oli valmiiks jo 5 teiniä jotka luuli että mitä vaan saa tehdä,tästä välistä jäi se että oli rakkautta mutta se hiipuu jollei toinen oikeesti❤️