Liike Nyt:in uudet sivut

Hei,
Mielestäni Liikkeen päivitetyt sivut ovat tosi hienot ja selkeät. Ja sen lisäksi lisää tietoa Liikkeen tavoitteista. Hienoa työtä kaikilta jotka oli mukana päivittämässä sivuja! Jatkakaa samaan malliin. :+1:

Terveisin Jori Valto, Liike Nyt Espoon ja Liikkeen Nuorten jäsen.

5 tykkäystä

Kiitos!

1 tykkäys

Hei!
Asialliset ja selkeät uudet nettisivut :+1: Olen seurannut Liikkeen toimintaa nyt muutaman vuoden ja itse aika nopeasti pääsin kärryille että mistä on kyse. Tiedän kuitenkin, että moni ei edelleenkään tiedä mikä on Liike Nyt ja miten se poikkeaa perinteisistä puolueista, tai mitä linjoja Liike ajaa.
Hjallis on tehnyt hyvää työtä tunnettavuuden edisteämiseksi, mutta yksin tämä ei riitä. Lisäksi on riski, että Liike Nyt henkilöityy liikaa Hjalliksen ympärille. Siksi olisi tärkeää saada myös muuta Liikkeen väkeä esiin. Uskon, että Liikkeellä on valtava potentiaali, jos vain sanoma onnistutaan kertomaan tarpeeksi selkeästi ihmisille. Liike Nyt on ainoa aidosti erilainen puolue, joka pyrkii muuttamaan vanhanaikaista päätöksentekoa ja koko edustuksellista demokratiaa Suomessa.
Itse pohdin ehdokkaaksi lähtemistä kevään vaaleihin valitsijayhdistyksellä, sillä yhdenkään perinteisen puolueen lauluja en ole lähdössä laulamaan. Kuntavaaleissa olin ehdolla oman valitsijayhdistyksen kautta.
Liike Nyt on kuitenkin saanut minut pohtimaan, että olisiko tässä se erilainen puolue, joka katsoo aidosti tulevaisuuteen ja pyrkii muuttamaan maailmaa entistä paremmaksi :thinking:
Aika näyttää :sunny:

4 tykkäystä

Olen täysin samoilla linjoilla. Puolue ei voi olla yhtä kuin Hjallis. Meillä on paljon hyviä potentiaalisia ja nousevia kasvoja puolueessa ja toivoisinkin, että heitä saataisiin nostettua enemmän esille. Näkyvyyden ja tunnettuuden rakentaminen on pitkäjänteistä työtä, joka ei tapahdu yhdessä eikä edes kahdessa yössä. Tulevat eduskuntavaalit ovat ponnahduslauta uusille kyvykkyyksille, niin läpimeneville kuin ehdokkaana oleville. Toivonkin, että näemme henkilökohtaisten kampanjoiden ja myös puolueen avustuksella uusia Liike Nyt kyvykkyyksiä.

3 tykkäystä

Niin, Hjallis ei oo ainoa hyvä sälli
tässä Liike Nytissä, mutta miten
näitä muita pääsee näkemään tai tapaa-
maan.
P. Nurro ,vihti

Suurin osa ehdokkaista tällä hetkellä kiertää omia vaalipiirejään. Näistä pyrkivät ilmoittamaan sosiaalisessa mediassa.