Lapin seudun nettiparlamentaarikot

Lappi on harvaanasuttu ja laaja maakunta, eikä paikallisyhdistyksiä näyttäisi ainakaan Liikkeen sivujen mukaan täällä vielä olevan. Löytyisikö kuitenkin Liikkeen seuraajia ja nettiparlamentin jäseniä minun lisäkseni muita? Itse olen n. 7 vuotta sitten Tampereelta tänne Meri-Lappiin töitten perässä muuttanut “junantuoma”.

Politiikan seuraaminen on minulle pitkäaikainen intohimo, ja olisi mukava saada tällekin foorumille keskusteluketju tai kaksi aikaiseksi. Jospa yhdessä saataisiin tietoisuutta Liikkeestä täällä kasvatettua ja jokunen valtuutettukin rikkomaan perinteisten puolueiden valta-asemaa kevään vaaleissa eri puolille maakuntaa. Itse ainakin olen melko turhautunut kotikuntani Kemin vasemmistojuntan toimintaan. Tässä yksi täällä keskustelua herättänyt ja itseäni raivostuttanut esimerkki valtuuston toiminnasta joka ei todellakaan edistä paikallisten yritysten elinvoimaa:

Tämähän on selvää rakenteellista korruptiota.
Tässä tapauksessa ei ole toimittu rehellisesti eikä oikeudenmukaisesti.
Mielestäni tämä on todella törkeää toimintaa.

Terv Harri Lehtoaro Ivalo

Jep. En tiedä onko tässä taustalla yrittäjän riitaantuminen jonkin kunnanvaltuustoklikin kanssa vai “suhmuroidaan kaverin firmalle urakat”-taktiikka, mutta törkeää veronmaksajien kannalta joka tapauksessa.

Tämänkaltaisia tapauksia varmasti löytyy monesta kunnasta, mutta Liikkeen tulisi nostaa niitä kunnallisvaalien alla ahkerasti esille ja päästä sitä kautta murtamaan syvään juurtuneita valta-asetelmia.

Pienillä paikoilla aika normaalia että hyvä veli järjestelmää käytetään

Paras odottaa mahdollista markkinatuomioistuimen päätöstä ennen mielipidettä asiasta.

Mikä tässä päätöksessä minkä Kemin kaupunki teki oli epäoikeudenmukaista ja törkeää? Perustuuko mielipiteesi Rakentajalehden artikkeliin vai Kemin kaupungin perusteluihin laatupisteistä?

Seppo Hietala moi,nyt pitää saada Suomi demokratian tielle, diktatuuri kitkeä poliisit käyttää liikaa mielivaltaa ja keksivät rikoksia ym…henkilökohtaisia kokemuksia poliisit harrastaa sabotaasia murhayrityksiä ilkivaltaa,100 rikosilmoitusta tehnyt ja yrittänyt ottaa yhteyttä presidentti Sauli Niinistööön(presidentin kanslia)
KRP olen ollut yhteydessä,mutta ne sanoo aina ole yhteydessä,
Paikallispolisiin, no minkäs teet kun ne ei vastaa!?jos nyt täältä sais apuja,nimittäin aika orpo olo

Mikä sekin kun poliisi syytettiin epäiltiin murhasta tai taposta Sodankylässä tässä muutama viikko sitten,nyt epäillä enää,onko poliisit lain ulkopuolella,näyttää siltä että poliisit saa tehdä murhia ym…eikä mitään vastuuta, diktatuuri valtio TV.Seppo Hietala