Tämä kaksijakoinen asia, itse sairastan kroonista CRPS I kipuoireyhtymää ja tilanne pahenee kokoajan, olen päättäjiltä kysynyt monta kertaa saamatta vastausta, kumpi on pahempi minulle Synteettinen Fentanyyli nenäsuihkeena ja jatkuvana laastarina kun menee, vai lääkekannabis, arvaatte varmaan en ole saanut yhtään vastausta.
Jokainen ihminen on yksilö se pitää muistaa, Lääkekannabista on määrätty vaikeiden kiputilojen, MS ja syöpäkipujen lieventämiseen, minulle on sanottu että on sovittu että yksityiset eivät kirjoita enää reseptejä, vaan ne menevät Kipupolin kautta.
Synteettiset lääkkeet eivät poistu kehostamme, moni kipupotilas riemuitsi tästä Vihreiden ulostulosta, dekriminalisointi auttaisi heitä.
Olen puhunut tästä avoimesti ja yhtä avoimesti asiat on mennyt vastapuolelta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta minä jaksan puhua.
Mahdollisen kannabiksen myynnin toteuttaminen olisi helppoa Apteekkien kautta, ja kasvatus kasvihuone yrittäjien kautta, josta voidaan valvoa myös jalostettujen tuote-erien toimitus määriä, ja sitä kautta myös saada verotuloja, uskon että kun se tuodaan virallisten tahojen kautta ulos ja ei aiheuteta sigmaa, niin asia pysyy kontrollissa ja nämä kotikasvattajat työllistyvät lajikkeiden siantuntijoina saaden työtä tästä.
Sanon vaan että jokainen kipukohtaus voi aiheuttaa sydänkohtauksen ja kuoleman. 2.2.2020 tilanteeni paheni ja juoksi TK päivystyksessä15.5.21 mennessä 368 kertaa Oxanest piikillä, kunnes päivystyksen ylilääkäri suuttui yliopistosairaalan Kipupolille ja sai viestin perille, mutta vaihdettiin tosiaan fentanyyli nenäsuihkeeseen, tämä kipu on vaeltava koko kropassa ja olemme sellaisia ilmapuntareita jossa jotkut huutavat suoraa huutoa ja viedään ensiapuun ja nukutetaan.
Kun kirjoitan tätä, olen ottanut tunti sitten tämän nenäsuihkeen 2 annoksen tänään, eli ajatus juoksee, ja silti kipu tunkee läpi uusista paikoista.
Suomessa kipupotilaita hoidetaan niin että niitä ei hoideta, sen takia sanon kyllä tähän kysymykseen, kun ei muukaan auta ja tiedän kymmeniä jotka ovat saaneet avun laittomasta kannabiksesta, kun laillista lääkekannabista ei saa.