Pohjois-karjala

Olen Kiteellä pohjois-karjalassa käymässä. Täällä olen huomannut kuinka LiikeNytistä ei tiedetä. Sain kerrottua hieman ihmisille, mutta mainontaa Pohjois-Karjalaan tarvitaan!

2 tykkäystä

Sama täällä uudemman/Päijät-Hämeestä, vähän ” mainoksia, tehokas on Fasebook s- postit löytyy luettelosta, muilta tulee tehokasta mainosta fasessa, perus-suomalaiset, vihreät, sosdemokraatit, joku aina jakaa/ näkyy kavereille, joilla satoja kavereita, ja niin edelleen. Joku näkyvä henkilö voisi laittaa jonkun esittelyn ( lyhyt):+1:itse laitoin Liike nyt ehdokkaat Faseen, kun muilta pukkaa koko ajan jotain sinne Faseen esim: kannaotto.

Kiteellä laitettiin Liike alulle ns vaalien jatkokaudelle. Eli ollaan vielä nuori, mutta aktiivinen. En tiedä, mistä olet asiaa kysellyt. Joka tapauksessa paikallis- ja maakuntalehdessä Liike Nyt on ollut ihan kivasti esillä. Myös omat FB-sivut ovat saaneet tykkäyksiä poliittiseksi liikkeeksi kohtuudella. Viesti ei ole näköjään kaikkia tavoittanut. Töitä on vielä tehtävä ja tunnettavuutta lisättävä.

2 tykkäystä

Hyvät ovat ehdokkaat Kiteellä ja monelta alalta!

1 tykkäys

Hyvä että Kiteeltä jo kuitenkin löytyy. Liperistä ei ikävä kyllä löydy :frowning: . Suorastaan satutti käydä äänestämässä vähiten huonoa.

Ja Kitee todella loistaa vaalien läpimenossa, hyvä Kitee.

Hyvin meni myös Tohmajärvellä. Savo-Karjala yhdessä Savonlinnan kanssa taisi ottaa melkoisen potin kuntavaalipaikoista. Kiitos kaikille hyvästä vaalityöstä ja äänestäjille luottamuksesta. Työ alkakoon.

Tervetuloa Joensuun tiimiin, autetaan eteenpäin, jotta Liperikin saadaan perheeseen mukaan!

2 tykkäystä