Vihreää moraalia

Vihreillä näyttää olevan aivan oma käsitys moraalista ja siitä, pitääkö lakia noudattaa.

Mä todella toivon, ettei Like Nyt alennu haukkumaan muita puolueita samalla tavalla kuin esim persut. Sen sijaan että aukoisi päätä toisten virheistä, voisi kertoa miten itse hoitaisi asian. Ottamatta varsinaiseen aiheeseen kantaa, mua tällaiset ulostulot saa pitämään etäisyyttä puolueesta kuin puolueesta.

4 tykkäystä

Täysin samaa mieltä Tiinan kanssa. Mielestäni meidän olisi paras keskittyä tekemään itse parasta politiikkaa muiden haukkumisen sijaan. Tietenkin kritisointi kuuluu politiikkaan, ja jokainen tavallaan, mutta tehdään sekin rakentavasti sekä asiallisesti. Tämmöset ulostulot ei mun käsittääkseni palvele ketään jos keskitymme vain kritisoimaan.

3 tykkäystä

Olen ehdottomasti samaa mieltä. Räksytystä maailmaan mahtuu mutta puolueen perusviestin tulisi minusta olla positiivinen muutosvoima eli ihmiset mukaan tekemään ja Suomelle uusi suunta. Virheitä saa toki osoittaa mutta minusta sen tulisi kuitenkin aina tapahtua sen oman suunnan esittämisen kontekstissa jos kyseessä on julkinen kannanotto. Täällä nettiparlamentissa ja puolueen omille fb-seinillä sitten nämä.

2 tykkäystä

Juu. Se, että nälvitään nimeltä mainiten puoluetta tai sen edustajia tai pääministeriä) karseeta katsottavaa oli etusivun nettiklippi koronarokotuksista, huh!) on sitä vanhaa raakkumista mitä puolueet oniät ajat tehneet.