Ihanne aika ehdokkaiden haun kohdalla

Ihanneaika on merkittävä ja useinkin tärkeä poliittinen vaihe jossa puolue /puolueet Suomessa harkita erilaisia vaihtoehtoja hyvien ehdokkaiden löytämisessä eri vaalitavoissa, usein Monet ja arvostetut ehdokkaat ovat aiemmissa vaaleissaan osallistuneina tehneet kotiseudullansa usein JOPA parhaita ja monipuolisiakin kampanjointia ajallisesti, ensikertalasten kohdalla tämä ei valitettavasti ole aina johtanut kampanjan arvokkuudelle ansaitulle ja parhaimmalle lopputulokselle vaalien lopputuloksien osalta, Monesti moni ensikertalainen ei aina heti tule valituksi valtuustoihin puolueistaan äänimäärän pienen määrän johdosta, Silti moni ei luovuta ja anna tilastojen vaikuttaa tai menneiden vaalitulosten sillä lahjakkuus ja kyvyt kasvavat monien kohdalla ja jo seuraavissa vaaleissa monen kohdalla äänimäärät ovatkin nousseet ja poliittinen varmuus alkaa tulla julki, Tilastot ovat toki tärkeitä puolueidemme arvokkaassa työssä mutta minkään puolueen ei kannattaisi liikaa katsoa menneitä kohti vaan tarttua hyviin vaihtoehtoihin rohkein mielin ja pyrkiä ajoissa pitämään ehdokkaista kiinni jotka ovat selkeästi saamassa poliittisen asemansa vahvistumista, noin 6kk-12kk olisi ihanne aika ennen kaikkia vaalitapoja kartoittaa ja löytää lahjakkaat ihmiset ja ottaa heidät nopeasti mukaan, Ysävällisesti kaikille mukavaa viikkoa & totean että maamme puolueista erityisesti Liike Nyt vo olla se puolue maassamme joka ensisijassa esimerkillisesti alkaa huomioida asian merkitystä tienraivaajana!

Uutta “verta” kaivataan politiikkaan. Monet eivät uskalla, eivät luota utseensä,
ryhtyäkseen ehdokkaaksi. Minä olen Jo liian vanha 70v., siihen tehtävään.
Tosin pitäisi Eduskunnassa olla myös ihmisiä, jotka tietävät eläkeläisen arjen ja tarpeet.
Kaikki ikäluokat edustettuina.

Sivistynyt kiitos hyvää Ystävnpäivää!

Harkitse kumminkin ehdokkuutta. Ei kaikkien ehdokkaiden ole tarkoitus päästä eduskuntaan, vaan kerätä puolueelle ääniä oman lähipiirinsä äänestäjiltä. Jokaisella äänellä on tässä pelissä merkitystä. Laajan ystäväpiirin ihmisillä on suuri mahdollisuus auttaa tässä tavoitteessa.
Terveisin Lasse

Olen Jo ilmoittautunut ehdokkaaksi.
T. Hanna