Meniköhän tämä nyt niinkuin strömsössä? Pistetään baarit ja liikuntapaikat kiinni kun siellähän se korona tarttuu? Menin eilen linja-autolla töistä kotiin joka oli pakattu lattiasta kattoon täyteen kun vuoroja on peruttu kuskien sairastumisien takia… Bussissahan se korona ei tartu? Osa ilman maskeja, hei haloooo?
Itse en välitä enää. Hallituksen epäselvät ohjeet, väärin ajoitetut toimet, jos niitä edes on ollut. Strategia ja johtajuus ovat hukassa.
Parempi keskittyä omaan ja läheisten terveyteen.
Moikka !
Tätä samaa olen ihmetellyt jo kohta 3 vuotta kun tämä rutto on ollut ajankohtainen
Matkustan PK seudulla työmatkat lähijunalla R juna ja VR kaikessa viisaudessaan on päättänyt että koska matkustajia on vähemmän niin junia voidaan lyhentää
Kuulutus junassa ”pidä riittävä turvaväli” Mites pidät kun kaikki matkustajat eivät edes mahdu istumaan vaan jopa oviväliköt ovat täynnä ihmisiä ja polkupyöriä ?
Olen reklamoinut VR ilman palautetta
Sama juttuhan se on koulujen kanssa. Suurin osa tartunnoista tapahtuu kotona, mutta joku sen aina sinne tuo. Perinteisesti taudit leviää päiväkodeista ja kouluista. Ainoastaan yleisvaaralliset taudit ovat poikkeuksia (THL:n mukaan).