Koronarajoitukset

Meniköhän tämä nyt niinkuin strömsössä? Pistetään baarit ja liikuntapaikat kiinni kun siellähän se korona tarttuu? Menin eilen linja-autolla töistä kotiin joka oli pakattu lattiasta kattoon täyteen kun vuoroja on peruttu kuskien sairastumisien takia… Bussissahan se korona ei tartu? Osa ilman maskeja, hei haloooo?

1 tykkäys

Itse en välitä enää. Hallituksen epäselvät ohjeet, väärin ajoitetut toimet, jos niitä edes on ollut. Strategia ja johtajuus ovat hukassa.
Parempi keskittyä omaan ja läheisten terveyteen.

2 tykkäystä

Moikka !
Tätä samaa olen ihmetellyt jo kohta 3 vuotta kun tämä rutto on ollut ajankohtainen :face_with_symbols_over_mouth:
Matkustan PK seudulla työmatkat lähijunalla R juna ja VR kaikessa viisaudessaan on päättänyt että koska matkustajia on vähemmän niin junia voidaan lyhentää :thinking:
Kuulutus junassa ”pidä riittävä turvaväli” Mites :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: pidät kun kaikki matkustajat eivät edes mahdu istumaan vaan jopa oviväliköt ovat täynnä ihmisiä ja polkupyöriä ?
Olen reklamoinut VR ilman palautetta :face_with_symbols_over_mouth:

Sama juttuhan se on koulujen kanssa. Suurin osa tartunnoista tapahtuu kotona, mutta joku sen aina sinne tuo. Perinteisesti taudit leviää päiväkodeista ja kouluista. Ainoastaan yleisvaaralliset taudit ovat poikkeuksia (THL:n mukaan).