Olenko väärässä, vaihtoehtomedian jutuista

En halua kertoa lähdettä, (voin kertoa pyydettäessä). Mitä mieltä olette väitteestä, että mm. Korona ja sen sulut on eräänlainen suuri kampanja, jonka taustalla voidaan yrittää runnoa päätöksiä läpi, jotka raivostuttaa kansaa. Eli siis kansankontrollointiyritys kyseessä. EUssa ja Suomessa varmaan vois yhdistää yhteisvastuuseen ja SOTEeen, jota puuhtataan taustalla, eikä ne saa enää mediahuomiota. Globaalisti siis yleisesti maailmankansalaisten kontrolliyritystä tämä touhu.

Tämä on sitten kuultu teoriaehdotus, tämä ei ole minun mielipidet ja nyt haluaisin kysyä, onko tässä foorumissa mielipiteitä tai faktapohjaista tietoa. Minä en vähättele Koronaa mutta on pelottavaa ne kaikki päätökset ja valmistelut josta en tiedä, koska ne ei saa mediahuomiota. Ja tämä oli mielipide, että pelottaa. En mä uniani menetä tän takia, mutta näin niinku poliittisessa mielessä pelottaa mitä ne runnoo läpi kertomatta kansalle, Suomessa, EUssa, ja muuallakin.

:wink:

2 tykkäystä

Suurella todennäköisyydellä tuo on totta. Toki korona on realistinen juttu, mutta sen takana on raha juttuja meneillään ja varmaan suunniteltu koko homma.

Tässä mielenkiintoinen keskustelu mikä pistää kyseenalaistaa asioita.

2 tykkäystä

Vastaan nyt “tähän sähköpostiin” ekaa kertaa. Katotaan toimiiko.

Laitoin ton linkin soimaan ja hääräsin kaikenlaista samaan aikaan, päivällä.

Olin aika varauksellinen ja epäilevä, ensin.

Sitten illalla laitoin napit korviin ja lopetin hääräämisen, ja kuuntelin uudestaan.

Ei hitto, Naila Koivumäki. Veikkaan että meillä olisi jutun juurta jos tunnettais!

Juha “Julius” Huttunen

0407412069

Juliuksen rakkausrunoja (kanava, google, facesta löytyy omalla nimellä ja kanavan nimellä).

Ps. En tiedä vieläkään pääsinkö ehdokkaaksi Kuopioon.

Yksi mahd. on että koko hakemus ei mennyt perille.

Ei mulla ole poliittisia siteitä tai rikostaustaa.

Ainut syy on olla päästämättä on “ollaan täynnä tai emme tykkää sinusta”

:wink:

PS. Ei toiminut toi sposti. Tän laitoin nyt uudestaan tänne sivulle. Korjatkaa asia tai poistakaa toi mainos, että voi vastata spostiin. Se on pitkässä juoksussa huonoa mainosta Liikkeelle.

1 tykkäys

Mukava, että linkki oli mielenkiintoinen.
Lisään sut vaikka facebookissa kaveriksi. Jutellaan siellä lisää. Mulla on paljon mielenkiintoista juttua jaettavaksi. :slight_smile:

Haluan laittaa tämän tänne, syystä että se on SYY. Juttelimme Nailan kanssa tuntikausia. Voi herran lettas mikä ihminen. Hän oikeasti ymmärtää erilaisten asioiden päälle. Toivottavasti Naila ei suutu, mutta hän on siis melko nuori ja havittelee hyvää opiskelupaikkaa (jonka voin hänelle aika vaivattomasti järjestää) ja silti tämä nuori ihminen opettaa minullekkin asioita, siis monia asioita. Hän on siis opetellut asioita googlettamalla ja kattomalla videoita. Niinkuin nykynuoriso tekee. Tämä aihepiiri on syytä ottaa vakavasti. Joka ikinen sukupolvi tähän mennessä on mullistanut maailmaa. En usko että tämä kehityssuunta tulee muuttumaan. Siksi Liike Nyt pitäisi panostaa nuoriin. Nuoret on niitä, ketkä tekee vaan kaiken paremmin ku vanhempansa. Niin se on aina ollut ja niin se tulee aina olemaan.

2 tykkäystä

Vastaan ennen kuin joku luulee korruptioksi. Yliopistoon pääse lukion jälkeen joko pärjäämällä yliopiston pääsykokeissa riittävän hyvin tai vaihtoehtoisesti (kun esim. KTM kiinnostaisi), käydä korottamassa lukion matematiikan, fysiikan sekä kemin E tai L. Jos 3L paperit mainituista ja ymmärsin hänen olevan varsin pätevä kielissä, tod. näk. ei tarvii käydä yliopiston pääsykokeissa vaan mennä minne haluaa. Voin olla väärässä, jos on muuttunut 10vuodessa. Ja tosiaan se yksi puhelu olisi mennyt Nailalle, jolle olisin tämän kertonut + paljon vinkkejä valitsemalleen matkalle :wink:

1 tykkäys

En usko mihinkään massiiviseen salaliittoon Korona - asiassa. Tiedotus on kyllä hanurista

1 tykkäys

Eikö ole silti hedelmällinen ajatus pohtia? :slight_smile: Kiitos vastauksesta ja kommentista!

Uskon, että koronaa käytetään tällä hetkellä keppihevosena yhteen jos toiseen poliittiseen vetoon. Olen kuullut aivan älyttömiä kerrantoja salaliittoteorioista ja yksi tutkija heitti aika älytöntä settiä jollakin videolla, että en oikein ollut varma olisiko juontajan ollut järkevintä pyytää psyykkistä arviota hänelle.

Viime vuosi on ollut meille kaikille raskas ja nyt on aikaa ollut pohdiskella yhdellä jos toisella enemmän. Silloin villit huhut saavat myös enemmän tarttumapintaa meistä jokaisesta. Yritetään nyt vain jaksaa vielä vähän, että päästään kohta nauttimaan hieman vapaammasta elämästä. :blush:

Aurinkoista kevättä jokaiselle. :sun_with_face: