Mitä pitää tehdä Liike NYT

Ihmiset on ihan kyrpiintyneitä Kokomukseen, Keskustaan, SDP, tai siis politiikkaan. Mitä ne tekee? Ne vaihtaa, jos ylipäätään enää äänestäävät. Satun tuntemaan Petri Hirvimäen myös, ns. Nukkuvat. On fiksu sekin. Mutta Liike NYT. Ne pitää ottaa itelle ne vaihtuvat. Ne miettii että oisko Persut se ratkaisu, koska Persut osaa tän markkinoinnin tässä tilanteessa paremmin kuin kukaan muu. Ne pitää ottaa itelle, eli meille, ne ketkä epäroi. Että joo, vaihtoehto on persut, mutta kun ne on idiootteja. En halua olla idiootti. Suurin osa Kokoomuksen kannattajista on niitä, ketä pitää ottaa. Ne vaan pitää ottaa. On pakko olla vaihtoehto Persuille, loikata, ja sen pitäs olla LIIKE NYT. Mutta sitä ei markkinoida siten, ja siksi se ei toimi parhaalla mahdollisella tavalla. Liike NYT on vaihtoehto loikkareille, jotka on kyllästyneet politiikkaan ja poliitikkoihin, kunten minä, ja olen ehdolla, koska haluan muutosta. Tämä on se retoriikka millä tämä räjähtää käsiin positiivisesti, olla se parempi vaihtoehto Persuille. (loikkareita on joka tapauksessa)

1 tykkäys

Hyvä avaus aiheena. Kielenkäytöstä en liputa niinkään.
Liike Nytillä on nyt kultainen tilaisuus mielestäni viisinkertaistaa kannatuksensa, Julius on oikeassa tilanteesta. Hän myös kategorisoi oikein miksi ihmiset vierastavat persuja.
Aktiivisemmalla työllä voisi kerätä erityisesti keskustan kannattajia, ehkä erityisesti kaupungeista. Kokoomus on hieman ratkeamassa, joten sieltäkin saa valumaan helposti.
Jos oikein hoidetaan asia, keskusta voi pudota takaisin Maalaisliitoksi ja Liike Nyt luoda itsestään n. 10-14% puolueen.

1 tykkäys

Pahoittelut kielenkäytöstä. Onneksi tämä on suht. suljettu foorumi ja tässä porukassa olisi varmaan syytä noudattaa käytöstäpoja myös retoriikassa. Kiitos palautteesta.

1 tykkäys

Olen itse ehdolla täällä Savonlinnassa täysin samoista syistä, sillä erolla että en aikaisemin löytänyt sopivaa puoluetta, omille arvoille. Liike Nyt kolahti heti, on ollut positiivista huomata miten ihmiset on niin samoilla linjoilla mitä sinä kirjoittelit.
Mitä kielen käyttöön tulee niin kyllä ääntä maailmaan mahtuu…