Hei. Hyvä kun asioita tuot keskustellen esille. Jos Kuopion kehittäminen oikeasti kiinnostaa, niin anna vain mennä kerran koet siihen haluavasi aikaasi antaa. Paljon politiikkaan hakeutuu ihmisiä, jotka ei kuitenkaan kokouksissa paljoakaan käy. Homma on kuluttavaa työtä. Nyt ei pidä lannistua. Se ei tarkoitus ollut. Tsemppiä työhösi Kuopion hyväksi. T. Häry
OMG, EPIC. Mahtava vastaus, KIITOS. Tosiaan. Esimerkiksi väsymys aiheuttaa itselläni silmien valoherkkyyttä ja jopa päänsärkyä. Voihan se tosiaan olla että on senkaltaista lukihäiriötä tai mitä tahansa, jota ei ilmene virkeänä vaan väsyneenä. MAHTAVAA että tämä ketju saa aikaan tämänkalstaista ajattelua, että itsekkin alan ajatella asiaa eri näkökulmista. (Myönnettäkööt että ei ollut paras tapa aloittaa keskustelu. Mutta näin jälkeenpäin, öö, markkinointia kait tämä oli osaltaa tämäkin, kun nyt luin tuon koko tekstiti ajatuksen kanssa. WAU totta tosiaan).
Saa haastaa ja saa kysyä. Olen kertonut lukihäiriöstäni, koska se on aikoinaan vaikeuttanut omia opintojani ja monet asiat ovat tuntuneet hankalilta. Moni varmaan jakaa nämä kokemukset. Samalla haluan muistuttaa, että lukihäiriö ei ole este päästä elämässä eteenpäin.
Minusta on nykyään hienoa että lukihäiriöstä puhutaan ja ihmiset jotka ovat menestyneet puhuvat omista kokemuksistaan. Itsellä oma kokemus oppimis vaikeuksista 90 luvulla perus koulussa siihen aikaan en tiennyt ketää jolla oli lukihäiriö. Seurasin silloin paljon Jokereita tottakai Teemua ja Hjallistakin. Pysähdyttävä käänne minulle tuli vasta ammattikoulussa kun istuin palaverissa jossa käsiteltiin koulu asioita kun ammattikoulun opettaja tuumasi että lukihäiriö ei ole este menestykselle Hjalliksellakin on se. Olen miettinyt monesti jälkeenpäin että kuinka paljon itse luottamusta olisin saanut jos joku olisi tuonut tuon esille kun olin peruskoulun kolmannella luokalla.
Ohhoh, itse the boss vastasi Kiitos! Haasteet on tehty voitettavaksi, ongelmat ratkaistavaksi ja sitä rataa. Vaikka läpi harmaan kiven, tai yli tai ali tai kiertämällä, jos se on sen arvoista.
Tässä hieman meikäläisen ajatuksen seikkaperäistä juoksua, ääntä ja Youtube kanava. Kolme poliitikkoa mainittu mutta miten ne, murha ja sukellusvene liittyy tarinaan, tai yhtään mihinkään?
Tarkoituksella tässä viestiketjussa, erityisesti niille ketkä ovat vaivautuneet kommentoimaan jotain. Kiitos!
PERSUISTA: Ne osaa markkinoida omille kannattajilleen paremmin kuin kukaan muu puolue tällä hetkellä. Persut saa valtavasti uusia kannattajia, jotka ovat niitä, ketkä ovat kyllästyneet esim. Keskustaan, Demareihin, Kokoomukseen, Vihreisiin tai mitä nyt ovatkaan kannattaneet. Persut ovat heille eräänlainen vastavoima pahalle mielelle, kun ovat pettyneet aikaisempaan suosikkiinsa. Ei tämä ole minun keksimää, taisi itse Hjalliskin tästä videon tehdä, näin muistelen. Liike NYT on minusta juuri sitä, mitä Suomessa tarvitaan. Vaihtoehtoa Persuille. Eli kun ihmiset ovat pettyneitä politiikkaan ja poliitikkoihin, ainoat ns. varteenotettavat vaihtoehdot ovat suuren kansan mielestä Persut ja fiksuimmille Liike NYT. Minusta markkinoinnissa kannattaisi nyt lähteä hakemaan erityisesti niitä loikkareita, että eivät loikkaisi Persuihin vaan Liike NYT porukkaan, joka on parempaa ja fiksumpaa väkeä. Se henkinen kysymys kuuluu, olenko minä fiksu vai persu, ketä äänestäisin, kun en halua äänestää enää Kokoomusta, Keskustaa, Demareita, Vihreitä yms.
Mitä muuta on mieltä tämmöisestä ajatelmasta?
Tämä tosiaan on kannanotto enemmän valtiovallan politiikkaan mutta liittyyhän se sitä kautta kunnallispolitiikkaan, ohjausmekanismina.
Sattuu virheitä paremmissakin piireissä. Kirjani on julkaistu BoD kustantajalla. Painettu kirja on ok. MUTTA ne meni vahingossa julkaisemaan E-kirjan mallikappaleesta, eli keskeneräisestä teoksesta ja nyt sitä myydään väärällä ISBN tunnuksella, tämä on lakiteknisesti tekijänoikeusrikos. En ole antanut lupaa julkaista keskeneräistä teosta. Noh, nyt heidän asiakaspalvelu mitataan, että tuleeko minusta heidän ikuinen vihamies vai fani, ja aivan taatusti tulen jommasta kummasta versiosta SOMEssa raivoamaan tai hehkuttamaan. Saa pistää peukkua tai sydäntä (Tämä on tositarina).