Satakunnan alueellinen toiminta

Tervehdys!

Mikä on tämän alueen tilanne? Toimijoita? Jäseniä? Kunnallisvaaliehdokkaita?

Onko paikallisjaostoja? Toimipistettä? jne jne jne

Itse asun Porissa, ja kiinnostusta politiikkaan on aina ollut.
Olisi mielenkiintoista tietää muista alueen jäsenistä/kannattajista/toimijoista.
Toki tavatakin, mutta se tietenkin näinä aikoina jo erikoisempaa järjestellä…

-Sami

hei,

Olen Säkylässä LiikeNyt ainoa valtuutettu. Jatkosta en tiedä vielä. Minulla on mahdottomasti muitakin luottamustehtäviä ja yritän vähentää niitä.
Olisin mielelläni mukana toiminnassa, mutta nykyisen kotitilanteeni vuoksi en itse pysty mitään organisoimaan. En ehdi edes kuntavaali ehdokkaita haalimaan… harmi!

terv.
Maarit Markkula

Moikka.

Olen Huittisista ja olen aiemmin ollut persujen ehdokkaana. Nyt en ole menossa mutta Liike Nyt kiinnostaa.
Onko Helsingin herroilla tarkoituksena haalia kannattajia vain isoista kaupungeista kun näihin pienempiin ei niitä kerkiä kukaan poikkeemaan. Jos haluaa liikkeen kannatuksen nousevan niin kyllä pitää kylille ehtiä jonkun poikkeavan.

T.Jussi

2 tykkäystä

Sama täällä, kiinnostas nyt kans Liike Nyt, näen sen ainoana sopivana itselleni.

Mutta Porissakaan taida olla yhtään ehdokasta tällä hetkellä?
Siis aika turhaa varmaan yrittääkään, etenkin kun ei rahkeita mihinkään isompiin vaalikampanjoihin…

1 tykkäys

Kuin myös olen Porista ja hieman kutkuttelisi ajatus ehdokkuudesta, mutta kuten Sami jo mainitsi ei minullakaan mihinkään isoihin vaalibudjetteihin ole varaa.

Juu, lisäksi Porissahan nämä ovat olleet aika pitkälle “kaverivaalit”, eli ainakin mitä kahvilaparlamentin vanhoilta staroilta olen viereiseen pöytään kuullu, äänestyslippuun kirjotetaan se kaverin nro. Sen enempää edes miettimättä, mitä aatetta ja puoluetta hän edustaa…

Samat nimethän valtuustossa on häärineet viimeiset 100 vuotta.
Nythän muuten kyllä joitain näistä on jäämässä pois…

Laitoin tuonne uuden ketjun, omista tärkeistä asioista kunnassa. Käykääs kaikki kommentoimassa omanne! :+1:

1 tykkäys

Eipä taida tääll Raumallakaan kauheasti aktiviteettia olla

Kiinnostusta löytyy mutta onko Raumalla yhdistystä ?

Ei taida olla täällä Raumallakaan mitään toimintaa LiikeNytillä. Sitten on ongelmana vielä vallalla oleva hyväveli kerho.

Tiedän kyllä muutaman henkilön joilla olis kiinnostusta